Susan van Reekum is eigenaar van de Sales Management Company, waarmee zij andere bedrijven helpt met het verbeteren van de klantbeleving en het verhogen van de verkoopresultaten.

Susan houdt van een praktische en resultaatgerichte werkwijze. Zij kijkt eerst goed waar de behoeften en wensen liggen en sluit met haar training, coaching en/of advies dan ook precies aan op deze behoeften en wensen. Vaak ervaart ze eerst zelf wat ook klanten meemaken om zo nog gerichter toe te werken naar verbeteringen bij haar opdrachtgevers.
In haar coaching en trainingen werkt zij niet alleen aan de kennis, maar werkt zij vooral aan het verbeteren van gedrag en vaardigheden. Zij houdt van ‘al doende leert men’, maar haar coaching en trainingen kenmerken zich ook door veel aandacht voor de dagelijkse praktijk, zodat de deelnemers er de volgende dag al mee aan de slag kunnen in hun werk.

Susan gelooft dat medewerkers in hun contacten met klanten het verschil maken. Zij gelooft in die collega’s, die de klant voorop blijven zetten tijdens het gehele verkoopproces. Zij zijn immers de drijvende kracht achter het succes van de (sales)organisatie. En die klant is waar het allemaal om draait. Niet het product bepaalt of de klant tot zaken doen over gaat, maar juist de medewerker.​ En een tevreden klant maakt de wereld toch weer een stukje mooier!

Scroll naar top